- TERMENI SI CONDITII
Site-ul www.karne.ro este proprietatea TAB SOCIETY SRL cu sediul social în Timisoara, str.
Tosca, nr. 1, cam.3, jud. Timis, înmatriculată la Registrul Comertului sub nr. J35/3017/2019, Cod fiscal
41451164, denumită pe parcursul acestor termeni si conditii, KARNE.RO
Termenii si conditiile generale prezentate în continuare, se vor aplica tuturor vânzărilor de
bunuri si servicii de către KARNE.RO prin intermediul magazinului virtual www.karne.ro către
Cumpărător si pot fi modificate oricând de către KARNE.RO.
Definitii:
Site – magazinul online gazduit la adresa www.karne.ro.
Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau altă entitate juridică ce isi creeaza un
cont in site si emite o Comandă.
Vânzător – societatea comercială TAB SOCIETY SRL, având sediul social în TIMISOARA, str.
TOSCA, nr. 1, cam.3, jud. TIMIS, înregistrată la Registrul Comertului: sub nr. J35/3017/2019, cod fiscal
41451164.
Client – orice persoana fizica cu varsta peste 18 ani, care are acces la continutul site-ului,
avand toate drepturile legale sa valideze o comanda, respectiv persoana juridica, legal infiintata.
Cont – sectiune din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite
Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul
acestuia in site (comenzi, facturi fiscale, etc.). Cumparatorul se va asigura ca toate informatiile
introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusiv documentele si serviciile
mentionate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului.
Comandă – un document in format electronic, prin intermediul caruia Cumpărătorul exprima
o intentie de cumparare a unor bunuri sau servicii oferite de catre Vanzator, reprezentand totodata si
exprimarea acordului de receptie si achitare a contravalorii bunurilor si serviciilor solicitate si furnizate
de catre Vanzator. In momentul validarii comenzii de catre Vanzator, acesta isi exprima acordul livrarii
bunurilor si serviciilor comandate de catre Cumparator.
Drepturi de proprietate Intelectuală (în cele ce urmează DPI) – toate drepturile imateriale
cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi în natură de autor, drepturile de bază de date, drepturi
de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate si înregistrări ale numelor de domenii
pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii – descrierea caracteristicilor Bunurilor si Serviciilor, asa cum sunt precizate în
oferta Vanzatorului si preluate in Comanda.
Factură fiscală – act justificativ privind vânzările si cumpărările de mărfuri, fiind emisa de
catre Vanzator si care creeaza in sarcina acestuia din urma obligatia de plata aferenta achizitiei. Factura
fiscala este valabila fără semnătura si stampilă, conform art. 319 alin.29 din Codul fiscal.
Bon fiscal – este documentul care atestă plata efectiva a contravalorii bunurilor vandute,
respectiv achizitionate.
Contract – reprezinta incheierea acordului de la distanta intre Vanzator si Cumparator, fara
prezenta fizica simultana a acestora. Contractul se considera incheiat in momentul primirii de catre
Cumparator a notificarii de expediere a Comenzii de catre Vanzator, prin intermediul postei electronice
si/sau SMS.
Bifarea casutei „ Sunt de acord cu termenii si conditiile” , reprezinta citirea, intelegerea si
acceptarea acestora de catre Cumparator.
Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica contractul ori de câte ori este necesar,
Cumparatorul urmând a fi înstiintat despre aceste modificări în momentul accesării site-ului (cf. art.3).
Continuarea folosirii site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse, se consideră acceptul
Cumparatorului cu privire la modificările făcute si aduse la cunostintă de catre Vanzator.
2
Toate comenzile efectuate prin intermediul site-ului www.karne.ro vor fi validate în limita
stocului disponibil. - ÎNREGISTRAREA CLIENTULUI
Selectând iconita « plata comenzii » Clientul confirmă si garantează că este în deplinătatea
drepturilor legale să accepte termenii si conditiile.
Înainte de a efectua prima comandă si de a personaliza spatiul virtual propriu, Clientul
trebuie să definească un nume si o parolă formată din cel putin 6 caractere alfanumerice si care să
contină cel putin o cifră.
În cazul pierderii parolei, aceasta poate fi regenerată accesând căsuta «contul meu» si
introducând adresa de e-mail, urmând ca noua parolă să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict
confidentială si va fi cerută ori de câte ori Clientul va efectua o comandă online, acesta fiind singurul
responsabil de utilizarea acesteia. Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăti online, aceasta va
fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului în vederea efectuării comenzilor online. - MODIFICAREA TERMENILOR SI CONDITIILOR
KARNE.RO îsi rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii si Conditiile, Clientul
urmând a fi înstiintat despre acestea în momentul accesării site-ului. Continuarea folosirii site-ului prin
comandarea si achizitionarea de produse, se consideră acceptul Clientului cu privire la modificările
efectuate, noile conditii fiind aplicate oricărei comenzi/tranzactii începând cu ziua modificării acestora.
Clientul este sfătuit ca, anterior emiterii/validării unei comenzi, să consulte cu atentie Termenii si
Conditiile, pentru a avea cunostintă de eventualele modificări apărute. - CARACTERISTICILE PRODUSELOR
KARNE.RO prezintă pe site toate produsele împreună cu descrierea acestora, permitând
Clientului să cunoasca toate informatiile esentiale înainte de a face o comandă finală/definitivă.
Prin efectuarea unei comenzi, Clientul confirma luarea la cunostintă a tuturor datelor afisate
pe site despre produsele comandate, neavand nicio obiectie cu privire la acestea.
Descrierea caracteristicilor unui produs nu reprezintă un element contractual, ci are un
caracter informativ, KARNE.RO avand posibilitatea de a efectua in orice moment modificarile pe care
le considera necesare. - DISPONBILITATEA PRODUSELOR SI VALIDITATEA OFERTELOR
Ofertele de produse si preturile afisate de KARNE.RO sunt valabile atâta timp cât sunt vizibile
pe site si în limita stocului disponibil. Produsele si ofertele valabile vor fi semnalizate pe site prin
prezenta butonului “Adăugare în cos”, în dreptul acestora. Simplul fapt de a adăuga în cos produse nu
înseamnă si validarea automată a comenzii, existând posibilitatea ca între momentul începerii
comenzii prin adăugarea produsului în cos si validarea acesteia de către Client, produsul/produsele să
devină indisponibile. - PRETURILE
Preturile produselor prezentate pe site sunt exprimate în RON si contin T.V.A. In cazul livrarii
in afara municipiului Timisoara, se percepe taxa de livrare impusa de livratorii contractati. Preturile
sunt aplicabile în momentul validării comenzii de către Client.
3
În cazul în care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost eronat introduse
în baza de date ale KARNE.RO sau afisate eronat, iar livrarea nu a fost efectuată, Vanzatorul îsi rezervă
dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Clientul în cel mai scurt timp despre
eroarea apărută. - COMANDA
7.1. „Contul meu”
Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul site-ului www.karne.ro, este necesara
crearea unui cont de catre Client, astfel:
a) fie înainte de a efectua orice cumpărături, accesând butonul «Creează contul meu»
b) fie în momentul adăugării primului produs în cosul de cumpărături.
Pentru a-si putea crea contul, Clientul trebuie să adauge adresa e- mail si o parolă, cele doua
informatii fiind confidentiale. Gestionarea utilizarii contului este responsabilitatea exclusiva a
Clientului până la dezactivarea acestuia.
De asemenea, Clientului i se vor solicita si alte informatii cu caracter personal, necesare in
gestionarea relatiilor comerciale, cum ar fi: nume, prenume, sex, data nasterii, număr de telefon,
adresa electronică, adrese de livrare exacte si corecte, cod postal. Clientul este de acord să furnizeze
informatii corecte si să informeze KARNE.RO despre orice modificare survenită asupra acestor
informatii. Un recapitulativ cu aceste informatii îi va fi trimis spre validare Clientului prin intermediul
unui e-mail.
KARNE.RO nu poate fi tras la răspundere pentru utilizarea unor informatii introduse eronat de
catre Client, din cauza carora pot decurge întârzieri de livrare, imposibilitatea livrării sau alte probleme.
În acest context, toate taxele de transport efectuate pentru reexpedierea comenzii vor reveni în
sarcina Clientului. De asemenea, KARNE.RO nu este responsabil în situatia în care Clientul nu a putut fi
contactat de catre curier prin niciun mijloc lăsat la dispozitie de către Client (telefon, e-mail, adresă),
într-un interval de maxim 8 ore. În acest context, toate taxele legate de o nouă comandă (produse plus
transport) vor fi suportate de către Client.
7.1.1. Utilizarea contului
Clientul are posibilitatea de a urmări statusul comenzilor sale de pe site, accesând rubrica
«Contul meu». Istoricul tranzactiilor efectuate între KARNE.RO si Client va putea fi consultat în orice
moment pe site în rubrica ”Contul meu”, datele tranzactiilor fiind păstrate pe site pentru o perioadă
de 6 (sase) luni.
7.1.2. Dezactivarea contului
În cazul nerespectării de către Client a «Termenilor si Conditiilor», KARNE.RO îsi rezervă
dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire si fără acordarea unui preaviz, după
înstiintarea acestuia printr-o scrisoare electronică sau printr-o scrisoare recomandată.
Clientul care doreste dezactivarea contului său, va înstiinta în acest sens KARNE.RO, prin
email la office@karne.ro, urmand ca aceasta sa fie efectuata în maximum 5 zile lucrătoare de la
primirea cererii de dezactivare.
7.2. Validarea unei comenzi de către Client
În vederea efectuării si înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instructiunile
afisate pe site în acest sens.
Înaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispozitie un recapitulativ al
informatiilor legate de comandă (număr articole comandate, suma comenzii, tipul de livrare si
intervalul orar ales, număr de telefon, adresă de e-mail, cât si adresa selectată pentru livrarea la
domiciliu), iar acesta validează printr-un simplu “click” pe butonul “ACCEPT”. Comenzile nevalidate nu
vor putea fi onorate.
7.3. Confirmarea înregistrării comenzii de către KARNE.RO.
KARNE.RO confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin
intermediul căruia i se vor comunica următoarele informatii :
4
a) lista cu articolele comandate, preturile produselor, tipul de livrare, adresa pentru livrarea la
domiciliu si intervalul orar ales, număr de telefon de contact;
2) taxe de transport (doar in afara municipiului Timisoara)
KARNE.RO poate solicita informatii suplimentare despre adresa si ora la care să fie livrată
comanda, în cazul în care informatiile furnizate initial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea
comenzii. În acest caz, comanda va fi validată doar la primirea noilor informatii solicitate. În cazul
nefurnizării de către Client a informatiilor suplimentare solicitate, KARNE.RO îsi rezervă dreptul de a
anula comanda respectivă.
Înregistrarea comenzii nu garantează livrarea tuturor produselor din comanda plasată. În
cazul în care anumite produse din comandă devin indisponibile în ziua livrării, KARNE.RO va rambursa
suma achitata sau va înlocui produsul indisponibil, fiind necesara o noua validare din partea Clientului. 7.4.Taxa pentru greutatea totală a comenzii
KARNE.RO livrează fără alte costuri suplimentare comenzile ce au o greutate maximă de
60,99kg. În cazul în care clientul doreste să comande produse care, însumate, au o greutate mai mare
de 60,99kg, pentru fiecare kilogram în plus va fi taxat cu 1leu/kg.
Această taxă de greutate este valabilă doar pentru comenzile cu livrare rapidă.
KARNE.RO isi rezervă dreptul de a anula o comandă în cazul în care există probleme cu plata
acesteia, în cazul existentei unui litigiu cu clientul respectiv, în cazul în care există posibilitatea lipsei
din stoc a mai multor produse din respectiva comandă. În acest caz, KARNE.RO va informa Clientul
despre respectiva situatie printr-o scrisoare electronică sau telefonic. - PLATA PRODUSELOR În niciun moment sumele încasate nu vor fi considerate ca fiind depozite în cont.
8.1. Descrierea metodelor de plată
8.1.1 Card bancar:
KARNE.RO acceptă plata prin intermediul următoarelor carduri bancare de debit sau credit:
Visa, MasterCard, Maestro, Visa Electron.
Suma de plată pentru comanda validată va fi blocată de pe cardul valid înregistrat în
momentul validării comenzii respective. Suma plătită efectiv pentru comandă va fi retrasă doar în
momentul în care Clientul intra în posesia produselor comandate si nu poate fi mai mare decât suma
blocată initial în momentul validării comenzii. Diferenta dintre fondurile blocate si cele plătite efectiv
va fi deblocată în maximum 5(cinci) zile lucrătoare de la primirea produselor comandate (aceasta
diferenta poate proveni de exemplu de la produsele cu greutate variabilă sau din lipsa stocurilor la
anumite produse din comandă). Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează
suma în contul clientului, nu poate fi estimat/controlat de către KARNE.RO si poate diferi de la o bancă
la alta si de la un caz la altul.
8.1.2 Ordin de plata
Pentru optiunea de plată prin transfer bancar, ziua de livrare a produselor este conditionată
de momentul în care transferul bancar va fi efectuat de către bancă.
Serviciul foloseste sistemul de plata PayU.
8.2 Lipsa plăiii/Probleme întâmpinate la plată
Clientul garantează KARNE.RO ca modul de plată utilizat este valid si că nu este obtinut printro metodă frauduloasă.
KARNE.RO îsi rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există
suspiciuni cu privire la modalitatea de plată si în cazul neefectuării plătii de către institutiile financiarbancare.
5
8.3 Securizarea metodelor de plată
Toate tranzactiile bancare de pe site vor fi efectuate într-o maniera securizată, PayU –
partenerul KARNE.RO, fiind garantul acestei securităti din punctul de vedere al efectuării plătilor online
si se obligă să protejeze toate datele si informatiile personale care au legătura cu modalitătile de plată
online.
Toate informatiile introduse în vederea efectuării unei plăti online (numărul cardului,
parola, valabilitatea cardului) nu vor fi stocate pe serverele KARNE.RO, ci vor fi exclusiv în sarcina PayU.
8.4 Bonul fiscal si Factura Fiscală
Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comandă în parte si va însoti produsele livrate.
- LIVRARE
9.1. Conditii de livrare
Comanda va fi livrată într-o singură transă, neexistand posibilitatea sectionării comenzii în mai
multe transe de expediere.
La solicitarea KARNE.RO sau a curierului, Clientul va face dovada identitătii sale, dacă e
necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorităti oficiale si va comunica numărul de comandă
atribuit de către sistemul de vânzare.
În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea receptionării comenzii în mod personal,
comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârstă mai mare de 18 ani si doar în
cazul comunicării către curier a numărului comenzii.
În cazul în care curierul nu poate avea acces în locatia respectivă (ex.:loc de munca), Clientul
trebuie să se asigure că poate receptiona această comandă.
Clientul va fi contactat telefonic de către curier, pentru a obtine confirmarea prezentei
acestuia la adresa si ora selectate în momentul validării comenzii pe site.
Clientul se obliga să fie prezent la adresa de livrare indicată în intervalul orar selectat, în caz
contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi
modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către KARNE.RO in momentul in care predă Clientului
produsele comandate la adresa selectată de acesta la momentul validării comenzii.
9.2. Receptia produselor
Clientul se obligă să semneze avizul de livrare sau bonul de livrare (AWB) prezentat de către
KARNE.RO sau curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal care conine
toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret).
Verificarea produselor va fi făcută în prezenta curierului.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaste primirea în bune conditii si în totalitate
a produselor de pe bonul fiscal.
În cazul unui incident survenit în urma livrării comenzii, Clientul poate contacta, într-un
interval nu mai mare de o zi lucrătoare de la primirea produselor, Serviciul Relatii Clienti si să reclame
problemele apărute. După acest interval de timp, orice reclamatie cu privire la comanda livrată nu va
mai putea fi luată în considerare.
KARNE.RO se angajează să răspundă tuturor cererilor si reclamatiilor în maximum doua zile
lucrătoare de la primirea acestora.
9.3. Returnare cutie policarbonat si elemente frigorifice
KARNE.RO va asigura luarea tuturor măsurilor legale de securitate si igienă.
9.4. Întârzierile la livrare
Data de livrare precum si intervalul orar pentru livrarea comenzilor, vor fi alese în momentul
validării comenzii de către Client, în conformitate cu Termenii si Conditiile de preluare comenzi ale
KARNE.RO. Astfel, comenzile preluate pana la ora 12:00, de luni pana vineri, se proceseaza si se livreaza
6
in aceeasi zi, iar cele preluate dupa ora 12:00, se proceseaza si livreaza a doua zi; comenzile din ziua
de sambata, se proceseaza si livreaza in urmatoarea zi de luni, iar cele plasate in ziua de duminica, se
proceseaza si livreaza in urmatoarea zi de luni.
În cazul nedorit de întârziere a livrării produselor comandate, Clientul poate să anunte
această întârziere contactând Serviciul Relatii cu clientii pentru a putea găsi solutia optimă în vederea
livrării produselor.
Pentru întârzieri la livrare mai mari de doua zile lucrătoare fată de data stabilită în
momentul validării comenzii, exceptând cazurile de fortă majoră sau defectiuni tehnice ale paginii de
web ce nu au permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptătit să ceară anularea comenzii printro scrisoare electronică transmisă la adresa de mail office@karne.ro sau la numărul de telefon al
Serviciului de Relatii cu Clientii.
- RETUR Clientul este încurajat ca la receptionarea mărfii să se asigure că produsele livrate
corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să
atentioneze serviciul Relatii Clienti în maximum 24 de ore pentru a remedia situatia creată în cel mai
scurt timp posibil.
Drepturi si conditii de returnare a produselor achizitionate online:
Produsele trebuie să aibă ambalajul de origine intact, iar returnarea va fi efectuata astfel:
- produsele proaspete, a căror perioadă de valabilitate este de 24h pot fi returnate în ziua în curs;
- produsele a căror perioadă de valabilitate este mai mare de 2 zile pot fi returnate în 48h.
Returnarea produselor alimentare se va face doar personal la adresa din KARNE.RO si doar
însotite de bonul fiscal aferent. Clientul care doreste să-si exercite dreptul de retur trebuie sa
informeze Serviciul de Relatii cu Clientii, urmând a i se atribui un număr de retur. Rambursarea costului
produsului se va face la pretul înscris pe bonul fiscal ce însoteste produsul returnat si va fi efectuată
pe loc, la adresa din Timisoara, Str. Martir Nicoara Elena nr. 3 sau online, în maximum 24 ore din
momentul în care KARNE.RO a fost informat de către client cu privire la intentia sa de retur.
Procedura de urmat este următoarea: solicitarea de retur se face prin serviciul de relatii cu clientii la
nr telefon +40 0730332535 sau printr-un mail scris pe adresa office@karne.ro, în urma căreia Clientul
va primi un număr de retur. Returnarea produsului se face direct la adresa din TIimisoara, Str. Martir
Nicoara Elena nr. 3, unde va fi obligatorie prezentarea unui număr de retur furnizat de către Relatii
Clienti.
Clientul poate solicita returul de produse pentru următoarele situatii:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Dacă produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta, Clientul
poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a banilor achitati. Dacă
se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mică, va fi efectuata o rambursare partială, până
la contravaloarea produsului înlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul înlocuitor,
dacă este cazul, sunt suportate de KARNE.RO. - Coletele ce prezintă deteriorări
Clientul poate solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. - Produsele livrate gresit
Dacă s-a livrat alt produs decât cel comandat, Clientul este rugat să semnaleze cât mai curând
aceasta, pentru a returna produsul si a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport ale
produsului corect vor fi suportate de KARNE.RO.
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în
ambalajul original si însotite de toate accesoriile, documentele originale si ambalajele în care au fost
primite. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea
returului.
7 - RELATIA CU CLIENTII
Date de contact: telefon serviciu relatii cu clientii: +40 0730332535, e-mail office@karne.ro,
str. Martir Nicoara Elena nr.3.
Program: site-ul este accesibil non- stop, cu exceptia timpului necesar efectuarii operatiunilor
de mentenantă.
Apelurile care fac referire la o comanda existentă (informatii legate de livrarea unei comenzi,
confirmarea unei plăti, schimbarea intervalului de livrare etc.), vor fi gestionate de luni pana vineri in
intervalul orar 08,00 si 16,00.
e-mail : office@karne.ro
adresa : Timisoara, Str. Martir Nicoara Elena nr. 3, jud Timis - PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin completarea informatiilor cu ocazia creării contului de înscriere, utilizatorii sunt de
acord ca datelor cu caracter personal pe care astfel le furnizează să fie colectate de KARNE.RO într-o
bază de date si utilizate de acesta din urmă (sau de către terte societăti mandatate de KARNE.RO în
acest sens) în vederea organizării de activităti de marketing/transmiterii de materiale cu caracter
publicitar/promotional, în stricta conformitate cu prevederile legale referitoare la protectia datelor cu
caracter personal si libera circulatie a acestor date.
KARNE.RO va păstra confidentialitatea asupra acestor informatii si se obligă să nu le
divulge tertilor decât cu acordul expres al utilizatorilor sau în situatiile în care această comunicare ar fi
strict necesară pentru atribuirea de premii sau alte facilităti acestora, obtinute ca urmare a participării
lor la diverse jocuri sau concursuri cu caracter promotional sau alte campanii promotionale organizate
de către KARNE.RO, precum si în situatiile în care, este obligat, potrivit legii, la divulgarea acestor
informatii.
Nu sunt considerate terti societătile mandatate de către KARNE.RO în scopul prelucrării de
date, prelucrare care se realizează de către acestea în numele si pentru KARNE.RO.
Conform legii nr. 677/2001 – pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor
cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, fiecare utilizator beneficiază de dreptul de acces
gratuit ( dar nu mai mult de o dată pe an) la datele sale cu caracter personal, printr-o cerere scrisă,
datată si semnată, adresată Vânzătorului TAB SOCIETY SRL la adresa de mail office@karne.ro sau la
adresa: Timisoara, str. Tosca nr. 1, cam. 3, judetul Timis, România. De asemenea, fiecare utilizator
beneficiază de dreptul de interventie asupra datelor sale cu caracter personal, putând solicita
rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă legii nr.
677/2001, în special a datelor incomplete sau inexacte. În conditiile de mai sus, utilizatorii pot solicita
totodată transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este conformă legii aplicabile,
având dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate si legitime legate de situatia
particulară, ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu exceptia cazurilor în care există
dispozitii legale contrare. De asemenea, utilizatorii au dreptul de a se opune în orice moment, în mod
gratuit si fără nicio justificare, ca datele care îi vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct sau
să fie dezvăluite unor terti într-un asemenea scop.
Orice persoană are dreptul de a cere si obtine retragerea sau anularea oricărei decizii
care produce efecte juridice în privinta sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter
personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalitătii sale,
precum si competenta profesională, credibilitatea, comportamentul ori alte asemenea aspecte,
precum si de a obtine reevaluarea oricărei decizii luate în privinta sa, care o afectează, în mod
semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întruneste
conditiile prevăzute la paragraful anterior. Totodată, utilizatorii au dreptul de a se adresa justitiei.
8
KARNE.RO nu îsi asuma niciun fel de răspundere pentru situatiile în care utilizatorii îsi publică
orice fel de date cu caracter personal, din proprie initiativa, într-un mesaj public, pe oricare dintre
paginile site-ului sau pe unul dintre site-urile care pot fi accesate prin intermediului site-ului.
- LIMITAREA/ANULAREA DREPTULUI DE ACCESARE/UTILIZAREA SITE-ULUI
KARNE.RO îsi rezervă dreptul de a întrerupe furnizarea site-ului (integral sau partial), în orice
moment, fără obligativitatea notificării prealabile.
De asemenea, KARNE.RO îsi rezervă dreptul de a anula/sterge, în orice moment, fără
obligativitatea notificării prealabile, orice cont si/sau de a limita accesul oricărui utilizator/vizitator la
contul său si/sau la site (spre exemplu, fără ca următoarea enumerare să aibă însă caracter limitativ,
în situatia în care constată încălcarea de către utilizatori/vizitatori a termenilor si conditiilor de utilizare
a site-ului, în situatia în care apar probleme de natura tehnică sau de securitate, etc.).
KARNE.RO poate, de asemenea, restrictiona dreptul vizitatorilor sau utilizatorilor site-ului în
cazul în care continutul afisat de către acestia este ilegal, defăimător, ofensator, amenintător, abuziv,
vulgar, obscen, afectează intimitatea altei persoane, îndeamnă la ura rasială, etnică sau este în alt mod
ofensator, intimidant. - PUBLICITATE SI PROMOTII
KARNE.RO poate derula în orice moment campanii de publicitate si/sau promotii în orice
sectiune din site. Campaniile si promotiile derulate de KARNE.RO nu necesită acordul vizitatorilor sau
utilizatorilor site-ului. Modificarea oricăror elemente incidente campaniilor de publicitate si/sau
promotiilor nu necesită sub nicio formă acordul vizitatorilor/utilizatorilor, putând fi realizată oricând
de către KARNE.RO fără nicio notificare prealabilă.
Orice relatie contractuală dezvoltată de vizitatori/clienti cu terte societăti ca urmare a
utilizării/prin intermediul site-ului (inclusiv, fără ca următoarea enumerare să aibă caracter limitativ:
plăti sau livrari ale unor bunuri sau servicii, etc) sunt responsabilitatea exclusivă a
vizitatorilor/utilizatorilor site-ului si a acestui tip de terte societăti. KARNE.RO nu este răspunzător
pentru nicio pierdere, de nicio natură si pentru niciun prejudiciu, de orice fel, rezultate din astfel de
relatii sau rezultate din prezenta unor astfel de terte societăti în cadrul campaniilor publicitare
publicate pe site. - CLAUZE FINALE
Orice reproducere, descărcare, copiere, modificare, utilizare în scopuri comerciale, totală sau
partială a diferitelor elemente ale site-ului (inclusiv continutul editorial si fotografii) sunt interzise si
expune autorul/autorii săi la posibile actionari în justie.
Site-ul poate contine si link-uri ale altor colaboratori care reprezintă legături cu alte site-uri.
KARNE.RO nu este pentru continutul si functionarea acestor site-uri externe la care Clientul are acces
via site-ului de vânzări online www.karne.ro .
Toate evenimentele de fortă majoră definite de legislatia română reprezintă un motiv de
suspendare si stingere a obligatiilor KARNE.RO . KARNE.RO nu poate fi tras la răspundere în aceste
cazuri de fortă majoră.
Termenii si conditiile de vânzare sunt supuse legislatiei din România. În cazul unor
neîntelegeri, Clientul va putea să depună reclamatii către Serviciul Relatii cu Clientii pentru a ajunge la
o solutionare amiabilă. În cazul în care nu s-a ajuns la o întelegere amiabilă între părti, litigiul va putea
fi solutionat de către instantele judecătoresti competente de la sediul vânzătorului.